[mk_padding_divider]
[mk_padding_divider size=”100″]

KAYLEIGH & CHRIS - Why Does It Always Rain On Me?

Sul lato bresciano del lago di Garda c’è un’isola con una meravigliosa villa settecentesca. L’ISOLA DEL GARDA è il luogo perfetto per celebrare le proprie nozze.

Nonostante il clima incerto, questa coppia scozzese non si fa intimidire dal vento che soffia silente e che preannuncia l’imminente acquazzone. Il silenzio prima della tempesta si dice. La bellezza di Kayleigh che arriva anticipata da un suonatore di cornamusa riesce a stregare il cielo che decide di aprirsi e regalarci una giornata carica di emozioni. Lui è teso ma sorridente. Lei è una visione. Kayleigh e Chris sono splendidi. L’isola è splendida. La luce del sole come un gigantesco e lontanissimo spot li illumina radente e sullo sfondo grigiastro un cielo plumbeo ma non più minaccioso.

 

Off the western shores of Lake Garda there is a magical island on which stands a majestic villa from the 17th Century. Isola del Garda is the perfect location to celebrate a wedding.

Irregardless of the uncertain weather this brave Scottish couple were not intimidated by the silently blowing wind threatening a summer storm. The calm before the storm as they say. But the arrival of a stunning Kayleigh following their bagpipe player bewitched the sky into clearing giving us a day full of emotion. Chris slightly tense but smiling. Kayleigh a vision. Chris & Kayleigh as a couple are wonderful. The Isola is simply wonderful. The sunlight peaking though the clouds is like a giant spotlight illuminating the moment against the steel grey skies which are no longer threatening.

www.isoladelgarda.com